<$BlogDateHeaderDate$>

Riqueza mental no terceiro lugar

E mira que Playstation ten tradición de facer anuncios chungos, pero creo que este supera bastante o meu sorpresómetro...



Claro que non podo olvidar outros anuncios anteriores que tamén foron altamente desconcertantes para min. Non me refiro a desafortunada campaña holandesa da PSP branca, tachada de racista (seguro que non tiñan tal intención pero hai que recoñecer que é moi desafortunada). Non, eu refírome a cousas como as seguintes. ¿que pasaría se un dos directores máis raros se encargase de facer os anuncios máis raros? Pois aquí vos deixo os anuncios de lanzamento da PS2 dirixidos por David Lynch, baixo o lema "Welcome to the third place". (unha pena que a calidade de vídeo de YouTube non lles faga honra).

Anuncio 1 (joder con Bambi)

Anuncio 2 (Parece salir directamente dun soño de Twin Peaks)

Anuncio 3 (o casting debeu ser todo un espectáculo)

Anuncio 4 (co suxerente nome de "Eu son o lobishome)

E seguindo coa antoloxía de anuncios, non podo esquecerme do meu preferido, "Riqueza mental", dirixido polo gran Chris Cunningham. Esta fascinante mulleriña sintética (a quen chamaron Lilith, non sen intención) aínda me persigue de vez en cando en pesadelos.

Non atopei a versión española. Agradecido se algún de vós pode pasarma.